אספקת המוצרים
1.1 אספקת המוצרים ע"י החברה, תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
1.2 זמני האספקה להם החברה מתחייבת מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר בזירת המכירות (להלן: "מועדי האספקה"). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי ומועדים. יחד עם זאת, הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את זמן האספקה.
מובהר בזאת כי החברה עושה כל מאמץ להבטיח את האספקה בזמן אך אין ביכולתה להתחייב לכך והיא לא תישא בכל אחריות לאיחור או עיכוב בזמני האספקה מצידה.
בהמשך לכך החברה תשתדל לספק מוצרים שהוגדרו כזמן אספקה "מיידי" תוך שבוע ימיים (לרוב פחות), ואילו זמן אספקה שלא הוגדר כמיידי, החברה תשתדל לספק אותו תוך 3 שבועות מזמן ביצוע ההזמנה.
1.3 לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות שליחים ו/או נהגים לכתובת שמסרת במהלך תהליך רישום הצעתך בזירת המכירות, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.
1.4 החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. אלה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה במקרים או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
1.5 אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם החברה, ובכפוף לרשימת היישובים של החברה בהן מתבצעת עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספקים לבצע את שליחות המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב העלול לסכן את חיי השלחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא מיקום חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, תהא החברה הפוסקת הבלעדית.
1.6 במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה או מי מטעמה (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל.
1.7 יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
1.8 הובלת מוצרים במידות מיוחדות, אין החברה אחראית על הכנסת מוצרים במידות מיוחדות, על הלקוח לבדוק היטב באם המוצרים נכנסים לדירה ו/או לבית והתמקמותם במקום. במידה והמוצרים לא יכנסו לבית בשל מידה מיוחדת כאמור, הובלת המוצרים חזרה לחברה הינה באחריות ובתשלום הלקוח בלבד, כמו גם החלפת המוצר למידה אחרת, ישא הלקוח בהפרשי מחיר כמו גם הפסד כספי שנגרם לחברה.
ביטול רכישה והחזרת מוצרים
ביטול רכישה והחזרת מוצרים
2.1 הינך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת בזירת המכירות בתוך 100 (מאה) ימים מיום קבלתם, באריזתם המקורית שאינה נפתחה וללא פגם ו/או בלאי בהם.
אם רכשת שירות הנך רשאי לבטלו בתוך 11 (ארבע עשר) ימים מיום ההזמנה ועד 2 (שני) ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד מתן השירות.
כדי להחזיר את המוצרים עליך ליצור קשר טלפוני עם מרכז השירות וההזמנות. החברה תנסה לפנים משורת הדין לסייע לך בכל בעיה וניתן לפנות אליה בטלפון: 03-50-55-150. לאחר בירור פנייתך לביטול הצעתך, ישלח שליח לביתך לאיסוף המוצר והחזרתו לחברה. לאחר החזרת המוצר\ים תזוכה בסכום עלות הקניה.
2.2 במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.היה וקיבלת מוצר פגום ולא תקין, יעשה כל מאמץ להציע לך להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם תקבל את ההצעה, ישלח אליך המוצר החדש לאחר החזרת המוצר הפגום. אם החלטת לסרב, תמנע החברה מחיוב כרטיס האשראי שלך ולא תחויב בדמי משלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.
2.3 אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים אשר אריזתם המקורית נפתחה. אלא אם ניתן אישור פרטני כתוב טרם הרכישה לפתיחת האריזה.
2.4 תקופת ניסיון למזרן, ניתן להחזיר או להחליף מזרן לדגם אחר במהלך תקופת הניסיון, בתנאי שהמזרן ארוז באריזתו המקורית שאינה נפתחה. תקופת הניסיון משתנה בהתאם לדגם המזרן ומצוינת בעמוד המוצר באתר. במקרה של החזרת מזרן העומד בתנאים אלו החברה תספק ללקוח החזר כספי מלא, במידה ויבחר הלקוח להחליף למזרן מדגם אחר תקזז החברה מול הלקוח את הפרש הסכום לחובה או לזכות בהתאם לדגם הנבחר להחלפה.
2.5 אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים אשר בוצעו בהם שדרוגים או שינויים בהתאמה אישית לצורכי הלקוח. עפ" חוק הגנת הצרכן תשמ"א – 1981בסעיף 14 ג ) (4), להלן ציטוט הסעיף:" טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה".
שאלות ובירורים
לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה ולאחריה, ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות ושירות הלקוחות:
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-20:00
באמצעות טלפון מס': 03-50-55-150